http://nemorozh.ucoz.ru/
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS Неділя,29.06.2025,13:28        

Неморозька загальноосвітня школа

Вітаємо вас на сайті Неморозької загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Звенигородської районної ради Черкаської області
ВІТАЄМО!
Block title
Block content
НАШІ ДРУЗІ
http://obrazovanie.klasna.com/uk/site/index.html http://oipopp.ed-sp.net/ http://zvenigorodka-school3.edukit.ck.ua/ http://zv-school4.org.ua/ http://www.zvenspecshev.ucoz.ua/ http://www.vodianiki.edukit.ck.ua/ http://www.husakove.edukit.ck.ua http://ozirna.edukit.ck.ua/ http://http//popivka-zvenig.edukit.ck.ua http://www.tarasivka.edukit.ck.ua/ http://hlypnivka-zosh.edukit.ck.ua/ http://shevch-nvk.edukit.ck.ua/ http://www.shevch-internat.edukit.ck.ua/
МЕНЮ

Районний семінар педагогів-організаторів

(Привітання учасників семінару)
- Ми двері школи широко відкрили,
Гостей шановних радо запросили.
У нас сьогодні в школі справжнє свято-
Дивіться, як людей зібралося багато.
- А хто ж приїхав? Звідки всі?
- Приїхали самі найкращі вчителі
– Так організаторів в районі називають.
Вони методику виховання На відмінно знають.
- На організаторах висить вся виховна робота:
Про здоров’я учнів всіх турбота.
- Лінійки, вечори, екскурсії, гуртки,
Свята, конференції, круглі столи,
- Зустрічі, шоу, презентації,
Веселі ігри, походи, акції!
- А ще – гуманізація, комунікація, -
 Оптимізація, профорієнтація! - Інтерактивність, толерантність,
- Критичність і артистичність!
- Та коли ж вони відпочивають?
- Коли на семінари приїжджають.
- Шановні гості, вся шкільна родина Шле вам щирий, теплий ПРИВІТ! (разом)
- Хай працюється вам плідно, Вашу працю цінять гідно.
- Діти радість вам дарують, Люди завжди вас цінують.

1. Звучить пісня «Посміхнись» 2.Презентація «Побажання» 3. Перегляд презентації «Посмішка»
- Шановні учасники семінару, для створення емоційного комфорту, пропоную познайомитися, передаючи посмішку один одному. Мене звати Л.В., я педагог-організатор Неморозької школи, передаю посмішку Вам. ( передаються посмішки, а одна залишається в кожного учасника )
 
- Тема нашого семінару «Позитивне виховання учнів. Взаємодія з батьками». Епіграфом сьогодні будуть слова філософа Л.Фейєрбаха «Людина лише там чогось домагається, де вона сама вірить у свої сили». Різні люди оцінюють себе по-різному. Одні - позитивно, другі - негативно. Чим позитивніше уявлення людини про себе, тим краще в неї життя й упевненіше вона почувається. І навпаки. Перша категорія людей - це, як правило, щасливі везунчики, друга - невдахи. Як це не прикро, але більшість із нас належить до невдах, які незадоволені собою та життям. Тому для багатьох досить характерною є така поведінка:
• боїмося робити помилки в житті й у зв'язку з цим не живемо, а існуємо;
• вважаємо, що неприємні почуття - це результат дії "зовнішніх сил", а не власного мислення;
• перебільшуємо зовнішні обставини і "применшуємо" свої можливості, здібності;
• досить часто "користуємося" негативними емоціями і... часто хворіємо;
• часто сприймаємо негативну інформацію для припинення наших дій, замість тільки їх корекції;
• часто "робимо з мухи слона" і жахаємося його;
• не слідкуємо за своїми думками, забуваємо, що всі вони впливають на наше здоров'я, настрій, зрештою створюють нас;
• не слідкуємо за своїми словами, а вони посилюють вплив думок. І якщо останні несуть "негативну енергію", то руйнують нас і оточуючих людей;
• часто скаржимося на свої негаразди і "програмуємо" себе й оточуючих на хвороби, поганий настрій, поразки;
• часто дозволяємо собі вступати в негативні розмови;
• рідко займаємося самохвальством, говорячи собі: "Який я молодець!";
• рідко усміхаємося, забуваючи про позитивний вплив усмішки для себе і оточуючих;
• плануючи справу, часто зосереджуємося на поразці, забуваючи, що жодна важлива справа не виконувалася людьми без віри в успіх;
• багато часу приділяємо думкам про минуле та майбутнє, а не живемо "сьогоднішнім днем";
• часто дозволяємо собі турбуватися про дрібниці, якими слід нехтувати;
• жахи нашої уяви з'їдають нас, але ж 90 відсотків їх є хибними;
• часто протестуємо проти неминучого і... доводимо себе до нервового зриву замість того, щоб примиритися з тим, що вже сталося;
• страждаємо часто не стільки від того, що відбувається, скільки від того, як оцінюємо те, що відбувається;
• часто прагнемо звести рахунки з ворогами, забуваючи, що цим завдаємо більше шкоди собі, ніж їм;
• зосереджуємося на негативному боці життя, забуваючи, що "вміння бачити позитивний бік нашого життя коштує дуже багато;
• зосереджуємося на негативному замість того, щоб спробувати перетворити "мінуси" на "плюси";
• часто забуваємо, що майже всі хвороби - від нервів, негативних емоцій, які виникають унаслідок наших думок.
Мабуть, прослухавши цю "характеристику" невдахи, песиміста, людини з негативним мисленням, дехто пізнав себе... і, мабуть, йому захотілося змінити і себе,і своє життя (може, навіть вже не вперше). Тому, звичайно ж, нас цікавить, як можна сформувати позитивне уявлення про себе. Максуелл Мольц рекомендує для цього використовувати позитивне мислення. Суть його полягає в тому, щоб, з одного боку, змінювати позитивний образ власного "Я" під впливом вдалих вчинків, а з другого боку, не дати йому зруйнуватися в разі невдачі. Справжній везунчик навіть після катастрофічного провалу ніколи не скаже собі: "Провал відбувся тому, що я дурень". Швидше він подумає, що невдача - наслідок якихось прорахунків. І що наступного разу він обов'язково їх передбачить. А загалом він виглядає в цій ситуації досить пристойно. Тільки за такого ставлення до себе й до своїх дій психологічний образ "Я" може позитивно впливати на "Я" природне.
Людина з позитивним мисленням досить добре підготовлена до життєвих випробувань, звичайно упевнено дивиться в майбутнє. Вона об'єктивно оцінює себе і свої можливості і якщо помічає в собі відсутність якихось талантів, то не дуже засмучується, а просто переключається на ті сфери діяльності, в яких здібності її можуть розкритися краще. Це оптиміст, який завжди досягає поставленої мети. Він щиро вірить в успіх, і в цьому вся справа настроєна на перемогу, підсвідомість лише виконує закладену в неї програму. Такі люди, як правило, щасливі: вони легко переживають невдачі, всією душею радіють успіхам і надійно захищені від невротичних захворювань.
Негативне мислення (негативний спосіб думок) призводить до прямо протилежних результатів: породжує тривогу й невдоволення, озлобленість, створюючи тим самим підґрунтя для різних хвороб. Негативіст боїться труднощів і не має мети, знає, що його в усьому переслідує невдача, і тому справді на неї приречений. Важко тягне він за собою протягом життя все зростаючий комплекс неповноцінності. Налаштована на поразку підсвідомість природно штовхає його від однієї поразки до другої. Негативіст в усьому вбачає загрозу і завжди очікує гіршого, і, як наслідок, це дає знати про себе значно частіше. Він постійно навіює собі, що зараз неодмінно станеться щось жахливе (літак, мабуть, розіб'ється!) або поринає в думки про щось вірогідне, значно перебільшуючи його негативні наслідки (я, напевно, втрачу роботу і тоді моє життя надовго залежатиме від соціальної допомоги).
За своєю суттю позитивне мислення - це віра в успіх. Зрозуміло, від вас не вимагається бути життєрадісним постійно, до того ж це неможливо. Потрібно просто зробити так, щоб упевненість у собі стала звичкою. Позитивізм - це не чародійна паличка, яка позбавляє нас від усіх проблем; від вас же вимагається терпіння, настирливість і володіння методами самотерапії. Не чекайте швидких успіхів, інакше будь-яка тимчасова невдача призведе до стресу і загальмує весь оздоровчий процес. Але вірте в кінцевий успіх: позитивне мислення - прямий шлях у нове, щасливе і здорове життя. Воно і при важкій хворобі діє іноді краще будь-яких ліків. Лікарі знають, як важко видужує песиміст і як блискуче виходить із найбезнадійніших ситуацій оптиміст.
Ще в давнину лікарі помічали, що хвороба частіше виникає у людей злих, заздрісних, запальних, а також похмурих, меланхолійних.Великий римлянин, класик античної медицини К. Гален ще в другому столітті нашої ери стверджував, що в боротьбі за здоров'я на першому місці - вміння володіти своїми пристрастями.
Канадський лікар Г. Сельє наголошував: "Похмурі думки та емоції ослабляють нас, роблять хворими, а позитивні- роблять нас сильними та здоровими". Німецький філософ В. Гумбольт говорив: "З часом хвороба розглядатиметься як перекручене мислення і хворіти буде соромно".
Але ж багато людей вважають позитивне мислення нереалістичним, бо таким чином позитивіст нібито просто хоче уникнути проблем, трагедій і безнадійності. Проте справа зовсім не в тому. Позитивне мислення характеризує ставлення до своїх проблем і проблем людства, а також сприяє їх вирішенню з допомогою конструктивних дій.
Багато людей з великою "легкістю" сприймають образи, негативні думки і обмірковують план помсти.Таке мислення, коли людина повністю віддається емоціям, називають патогенним, тобто мисленням, яке породжує хворобу, патологію характеру . Таке мислення перебуває під сильним впливом "тваринних" автоматизмів. Але якщо людина навчиться керувати своїм мисленням, контролювати емоції, потреби і бажання, то вона володітиме саногенним мисленням (таким, що народжує здоров'я), яке асоціюється з позитивним мисленням.
Несхожість між людьми з позитивним і негативним мисленням також можна продемонструвати на прикладі їх ставлення до склянки, наповненої водою до половини. !!!!!!! Людина з негативним мисленням говорить, що склянка напівпорожня; людина з позитивним мисленням каже, що склянка напівповна.
Позитивне мислення дає змогу вам зібрати свої сили, подолати слабкість і обмеження. Воно допомагає зрозуміти, що ви народжені для великих справ, бо ПОЗИТИВНА СИЛА всередині вас може втілити в реальність будь-яку мрію. Вона допомагає зосередитися на доброму і дозволяє спрямувати основну увагу на згоду з собою, зі світом і людьми.
Негативне мислення породжує негативні життєві обставини, які, в свою чергу, пригнічують мислення. Результат — безрадісне життя аж до депресії. На емоційному рівні гіркі почуття теж роблять внесок у подавлення духу і створюють постійний фронт поганої погоди у вашій душі. Це паралізує активність і позбавляє радості життя.
Звичайно ж таке існування вам не подобається. І тому краще звернутися до позитивного мислення, при якому не ігнорується неприємна частина життя, а усвідомлюється, що все існуюче добре, бо покликане лише служити вам і допомагати, особливо неприємні обставини (тільки правильно скористайтеся ними).
Мислити позитивно – перший крок до того, щоб стати позитивним. Слово "позитивний” означає: стверджувальний, вигідний, сприятливий, надійний, активний, цілком впевнений у собі – і це справді позитивне мислення. Усвідомлювати силу думки і використовувати цю силу, щоб упевнено досягати своєї мети, - ось що таке позитивне мислення.
Як із позиції давньої, так і сучасної медицини хвороба загрожує людям – песимістам, які не вміють керувати ні своїми думками, ні своїми емоціями, постійно незадоволені своїм становищем і життям. Тому хвороба загрожує передовсім людям, які не володіють здатністю глибоко усвідомити своє становище, вороже ставляться до себе й оточуючих, "застрягають” на негативних думках і емоціях; хворобливо реагують на оцінку себе іншими людьми; важко адаптуються до швидких змін життя; нестійким у ставленні до неприємностей, невдахам, украй стривоженим за помилки; схильним в усьому поступатися іншим. Але ж якщо наша уява подумки спроможна робити нас хворими, то з таким же успіхом вона може зробити нас і здоровими. Необхідно розуміти, що кожна наша думка викликає психофізіологічні процеси. Спрямовуючи свої духовні сили на позитивне уявлення про здоров’я, гармонію, радість, ви даруєте своєму тілу здоров’я. Орієнтація думок визначає ступінь здоров’я, ми ж у будь-який час можемо керуватися своїм "біокомп’ютером”, визначаючи спрямованість думок. Тому, варто задуматися над цим. Щоб остаточно вас переконати у перевазі позитивного мислення я вам у брошуру виписала 10 переваг позитивного мислення. Переваги позитивного мислення. 1.Подолання стресу: Позитивне мислення допомагає подолати стрес, якщо ви наближаєтеся до стресової ситуації в позитивному ключі. 2.Турбота про здоров'я: Наше мислення безпосередньо впливає на наше тіло і його функціонування. При заміні своїх негативних думок спокоєм, упевненістю, а не образою, тривогою і неспокоєм, ви будете відчувати почуття благополуччя. 3.Впевненість у собі: Впевненість у собі означає, що ми віримо в наші сили і можливості. що ми раді тому, які ми є, і не намагаємося бути кимось. 4.Краще прийняття рішень: Оптимісти краще приймають рішення. Позитивне мислення дозволяє запобігти прийняттю дурних рішення або робити те,про що ви пошкодуєте пізніше. 5.Збільшення фокусу: Позитивне мислення дає нам можливість отримати увагу і внутрішнє натхнення, допомагає зосередитися на вирішенні проблеми, а не просто тратити час та енергію на негативні емоції. 6.Покращення часу управління: Позитивне мислення допомагає бути більш організованими - це допоможе вам отримати більше часу для себе і своїх близьких. 7.Досягнення успіхів у житті: Негативне ставлення заважає вашому успіху і щастю. Позитивне ставлення може змінити все ваше життя. 8.Притягування всього хорошого: Коли людина позитивно налаштована, люди хочуть бути поруч. Ви будете мати більше друзів, якщо ви впевнені в собі. 9.Відсутність страху: Страх приходить від думки про негативне. 10.Щасливе життя: Якщо у вас переважає позитивне мислення, ви завжди будете чекати щасливого життя, миру, радості, хорошого здоров'я і фінансового успіху. Ви не станете оптимістом протягом ночі, але це варто зусиль, оскільки це призводить до поліпшення здоров’я і тривалості життя. І пам’ятайте, що дива відбуваються з тими, хто вірить у них.
Приємно вставати,
Побачити сонце,
Що гріє тебе через
Чисте віконце,
Приємно зустріти
Хорошу людину,
Яка допоможе
У тяжку хвилину. Як добре, коли
Посміхаються рідні,
Коли всі щасливі
(хоча трошки бідні)
Як добре, коли
Ти комусь ще потрібний,
Коли розумієш,
Що правди ще гідний.
Вправа «Це я».
Учитель. Без сумніву, кожен із вас - це особистість зі своїми думками, переживаннями, турботами. Поділіться з нами. Я пропоную на частинах ваших ляльок написати:
• Голова: риси мого характеру (який я?);
• Руки: що я вмію робити найкраще?
• Ноги: мої досягнення.
• Тулуб: що я люблю?
Вправа «І це здорово!» Вправа є продовженням попередньої. Утворимо коло. Виступаючий стає в коло – розповідає про себе. Всі учасники промовляють після розповіді «І це здорово!» - Серед закономірностей і принципів виховання є опора у виховному процесі на позитивні якості дитини, стимуляція активності особистості, позитивні емоції від досягнутих успіхів. Зосередження тільки на негативних рисах характеру і поведінки учнів деформує виховний процес, заважає формуванню позитивних рис особистості. Не можна лише дорікати учневі за недоліки, бачити в ньому тільки негативне. Це може створювати в нього однобоке уявлення про себе, про свої людські якості, взагалі про свою гідність. Принцип опори на позитивне в людині ставить серйозні вимоги до організації життєдіяльності учнів, потребує створення здорових стосунків між учителями та учнями, продуманого змісту навчально-виховних занять, їх форм і методів. Позитивне виховання учнів спрямоване на те, щоб виростити вольову особистість, але при цьому схильну до співпраці. Виховні методи минулого були зосереджені на тому, щоб привчити дітей підкорятись. Позитивне виховання прагне створення упевнених у собі лідерів, здатних творити свою долю самостійно, а не просто слідувати по стопах тих, хто йде попереду. Упевнені в собі діти виразно усвідомлюють хто вони є і чого вони хочуть досягти. Принципи і прийоми позитивного виховання направлені на те, щоб поліпшити спілкування з дітьми, поглибити співпрацю з ними і спонукати їх до якнайповнішого прояву своїх здібностей.
Принципи позитивного виховання
* відрізнятися від інших – НОРМАЛЬНО
* припускатися помилок – НОРМАЛЬНО
* виявляти негативні емоції - НОРМАЛЬНО
* хотіти більшого – НОРМАЛЬНО
* виражати свою незгоду –НОРМАЛЬНО
 але ПАМ΄ЯТАЙ: батьки – головні!
Якщо правильно втілювати принципи в життя, дитина розвине в собі якості, необхідні для досягнення успіху: уміння прощати інших і себе, уміння ділитися, уміння чекати здійснення своїх бажань, відчуття власної гідності, терпіння, завзятість, повага до оточуючих і до себе, дух співпраці, чуйність, упевненість в своїх силах, здатність бути щасливим. Та ми з вами знаємо, що школа виховання розпочинається з сім΄ї. Родина – це природній осередок найглибших людських почуттів. Колектив вчителів нашої школи переконаний, що лише тісний зв'язок з батьками допоможе виховати гідного громадянина держави, конкурентоспроможного в сучасному суспільстві. До вашої уваги робота школи по взаємодії з батьками. Перегляд презентації «Взаємодія з батьками» Позитивне виховання в сімї полягає в тому, що батьки повинні прймати дітей такими, які вони є, любити їх, підтримувати, приділячи час і увагу. Задача батьків – дати дівчинці більше турботи, розуміння і пошани, щоб вона могла довіряти, а по відношенню до хлопчика необхідно проявити більше довіри, прийняття і схвалення для його самореалізації. Батьки повинні пам’ятати дві істини: - Дитина ніколи не починає любити першою, вона завжди лише дзеркало,в якому відображається батьківська любов. Дитину вчать, формують не лише слова, навіть найкращі, наймудріші, а вчинки батьків. - Виховувати – означає пробуджувати у дітей добро і любов, давати їм цю любов і добро, шукати це у своїх серцях. Сімейна атмосфера та спілкування з батьками являються найбільш важливими факторами розвитку дітей, а згодом учнів школи.
Вправа «Найкращі риси» Пропоную об’єднатися в п’ять груп. Завдання: записати на сердечках найкращі риси ваших вихованців. Назвати їх, приклеюючи на велике серце. Бачите, скільки позитивного закладено в наших дітях. Тож цінуймо ці якості й розвиваймо їх!.
 
Однією з найважливіших проблем у сучасній школі є демократизація відносин між вчителями і учнями. Про це свідчить розвиток учнівського самоврядування в школах. Та більшість ще з учителів схильні до авторитарного стилю виховання. Зрозуміло, що майже ніхто з учнів не буде радитись з авторитарним вчителем щодо своїх проблем і такий вчитель аж ніяк не сприяє поліпшенню відносин з учнями. Тому не дивно, що третина учнів навчальних закладів відчувають дискомфорт і не тільки у відносинах з вчителями. Часто виникають конфліктні ситуації через навчання, в стосунках між учнями і вчителями, що не стосується навчання, в стосунках між самими учнями.Сьогодні ми хочемо вам показати виховний захід «Привіт, я – конфлікт!» з метою запобігання негативних емоцій та їх проявів серед учнів, використовуючи при цьому позитивне виховання.
 
(вихід учнів – членів Президентської ради учнівського самоврядування) На землі Звенигородській В царстві Неморозької школи Є в нас юний Президент – У біді не залише ніколи. Він керує управлінням Ділових і енергійних, Молодих і самостійних, Обдарованих дітей. - Самоврядування наше на Міністерства розділили, обов’язки усім справедливо наділили. - Не любимо сачкувати, А любимо працювати. Тож сміливо можемо Себе командою назвати. - Міністерство освіти Контроль за навчанням веде. Круглі столи, брейн-ринги, «Ерудит» залюбки проведе. У шкільні гуртки усіх записали, Часу даремно щоб не втрачали. - Міністерство правопорядку Чітко роботу веде Порядок у школі від нього іде. Одяг в нашій школі має бути діловий- Це учня обов’язок святий. Якщо якась скарга надійде, Міністерство її вмить розбере. Права та обов’язки чітко знають І справедливо їх захищають. - У міністерстві праці завжди є робота- Про чистоту й порядок їх турбота. Хто як в класі прибирає, У їдальні замітає – На лінійці Міністерство нам доповідає. Підручники щоб обгорнули, Старим допомогти не забули, Щоб квітів гарних насадили, Працю щиро полюбили. - Вміємо всі ми працювати І весело відпочивати. Міністерство дозвілля встигає про все подбати. Вечір і дискотеку, концерт чи презентацію Вмить може організувати. - Будемо разом вчитись школою керувати, Щоб потім на Міжнародній арені вершин досягати. Бо нація наша славна, Працею й розумом славиться здавна.
 
Привіт, я – конфлікт!
 Конфлікт – це складова життя. Якщо у Вашому житті немає конфліктів, перевірте , чи є у Вас пульс. Ч. Ліксон Жити – значить мати проблеми. Вирішувати їх – значить рости інтелектуально. Дж.П.Гілфорд Єдиний спосіб виграти у суперечці – це уникнути її. Д.Карнегі Мета: ознайомити учнів з причинами виникнення конфліктів, видами конфліктів; навчити правильно розв’язувати конфліктну ситуацію в школі та вдома; виховувати впевнених у собі лідерів, добрих, чуйних, позитивно налаштованих дітей. Вчитель. Усі ми люди на цій великій Землі. Всі ми – різні. Скільки людей – стільки характерів. У кожного з нас є своє світобачення, світосприйняття, інтереси, уподобання, плюси і мінуси у характері. Та об’єднує усіх нас в одне ціле те, що ми - люди. Від народження людина опиняється у колі правил, заборон, норм і законів. Спочатку вони встановлюються в сім΄ї батьками, потім – ровесниками в дитсадку, школі. Чим дорослішою стає людина, тим більшою є кількість норм, яких вона має дотримуватися. Отже, в суспільстві кожен має не лише права, а й обов’язки. Мозковий штурм. Де ми можемо знайти закони, праила моралі та етики поведінки людини? ( Конституція України, Кодекси України, Біблія, Повчання Володимира Мономаха, Статут школи, Правила поведінки учнів, Положення про учнівське самоврядування) ВИСТАВКА ЛІТЕРАТУРИ Норми і правила поведінки встановлюють самі люди, а їх дотримання робить життя і спілкування людей гуманнішим, ефективнішим, зручнішим. Коли порушуються правила поведінки, етикет спілкування, створюються конфліктні ситуації. Виникає конфлікт. Якщо проаналізувати результати анкет і тестів, які ми проводили протягом місяця, то: ( аналіз анкетування) Тому сьогодні нам потрібно розібратися що таке конфлікт, як знайти правильний вихід з конфліктної ситуації. Конфлікт ( ПОСТЕР) - з латинської мови означає «боротися разом». Під ним розуміють зіткнення протилежних інтересів, думок, поглядів, серйозні розбіжності, гостру суперечку, неспівпадання інтересів. Вправа «Продовжити речення» Коли я говорю слово конфлікт, я уявляю собі… Я думаю, що конфлікт … У школі я стикався з такими конфліктами … Якого кольору конфлікт? Чому? (чорний, коричневий, фіолетовий, жовтий, Синій) (обрати колір із запропонованих. За кольором поділитися на три групи) Вправа «Малюнок конфліктної людини» Які емоції переважають під час конфлікту? Яку людину можна назвати конфліктною особистістю? (бажання домінувати за будь-яких обставин, надмірна прямолінійність у висловлюваннях, поганий настрій, роздратованість, несправедлива оцінка інших, гонористість, зверхність) Спробуйте вибрати із запропонованих емоційних облич конфліктну особистість. (Малюнки прикріплюються на дошку) Вчитель. Є різні класифікації конфліктів. Існують такі типи конфліктів : (ПОСТЕР) внутрішньо-особові, міжособові, міжгруповий, між особистістю і групою. За способом вирішення, конфлікти бувають конструктивні (творчі) і неконструктивні (руйнівні). Конструктивний конфлікт виникає, коли опоненти не виходять за рамки етичних норм, ділових відносин і розумних аргументів. Його вирішення призводить до поліпшення відносин між людьми і розвитку групи. Наслідки такого конфлікту ведуть до порозуміння, не залишаючи неприємні відчуття. Неконструктивний конфлікт виникає коли одна зі сторін жорстко наполягає на своїй позиції і не бажає враховувати інтереси іншої сторони чи всієї організації у цілому, або коли один з опонентів удається до аморальних методів боротьби, прагне психологічно придушити партнера. Наслідки такого конфлікту призводять до нервових розладів, розірвання стосунків, виникнення негативних емоцій. З історії людства відомі три підходи до розв’язання конфлікту: - з позиції сили - з позиції інтересів - з позиції правил Із позиції сили конфлікти можуть бути розв’язаними швидко, але завжди наслідками такого розв’язання будуть відверта чи прихована образа, зіпсовані стосунки. Часто при цьому порушується право на життя, здоров’я, повагу і гідність. З позиції інтересів (переговори) конфлікт вирішується без образ, без бажання помститися, стосунки не руйнуються. З позиції правил – коли використовуються закони держави, правила, норми. Яка роль учнівського самоврядування у розв’язанні конфліктів у школі? ( вміти допомогти, не надавати переваги одній із сторін, запобігати виникненню конфліктів, подавати гарний приклад) Вчитель Спробуємо використати ці прийоми для розв’язання типових шкільних конфліктів. Для цього поділимось на групи за позитивними рисами: хто серед вас найкраще вчиться, хто серед вас найкраще грає у футбол, хто серед вас найкраще малює, хто серед вас має найкращу техніку читання. Вправа «Ситуація» ( Розв’язок ситуацій. Розігрування ситуації. Обговорення.) Вправа «Правило» Підсумовуючи нашу роботу, слід вивести правила запобігання конфліктам: - не говоріть відразу зі знервованою людиною; - намагайтеся поглянути на проблему очима опонента, - намагайтеся «поставити себе на його місце»; - не приховуйте гарного ставлення до людей і частіше висловлюйте схвалення своїм товаришам; - умійте змусити себе мовчати, коли вас зачіпають у дрібній сварці, будьте вище за дріб’язкові розбирання! - дотримуйтесь правил етикету стосунків (вміння вести бесіду,дискутувати, робити зауваження, говорити компліменти) - за будь-яких умов будь ввічливим; - не ставте людей у незручні ситуації; - Вчитель. Якщо в житті вибудете дотримуватись цих правил, вас чекає щасливе життя. (приклеїти малюнок) Вправа «Мені в житті щастить» Мені в житті щастить, тому що я… - уникаю конфліктів - неконфліктна людина - знаю правила розв’язання конфліктів - умію стримувати негативні емоції - умію володіти собою - поважаю оточуючих - люблю життя Вправа «Прощання» Нам сьогодні всім щастить, Хай нам завтра пощастить, Хай усім завжди щастить!
 
Вчуся бути сонечком
 Мета: організувати активне спілкування дітей для закріплення знань про культуру спілкування, позитивні риси характеру, про неповторність кожної дитини, виховувати толерантність, уміння слухати, працювати в колективі, створити психологічний комфорт навколо кожної дитини, учити дарувати радість ближнім. Вчитель. Діти, давайте познайомимось. Не дивуйтеся, знайомство буде незвичайним. Вправа «Знайомство» В індійських племенах було прийнято давати імена, пов’язані з природними явищами. Ці імена говорили про найкращу рису характеру. Подивіться один на одного. Як вам здається, які імена можна придумати для учасників. (Швидка річка, Дощова хмаринка, Гострий зуб, Ясний вогонь, Ніжне сонце, Орлине око, Мудра сова, Щедра земля, Холодний місяць, Ведмежа лапа, Хитрий лис) - Я (Орлине око), тому, що я дуже спостережливий. Казка Прошу послухати казку «Про добру Землю і сердитий Місяць» (звучить мелодія) Жили собі на світі добра Земля і сердитий Місяць. Всі дивувалися «А чому це Місяць такий сердитий?» Нарешті спитали в Місяця : «Чому ти ховаєшся від усіх? Чому ти такий блідий, похмурий та сердитий? Поглянь, Земля ясна, сонячна». - Звичайно, сонячна. Аж світиться теплом, добром та радістю. Її Сонечко плекає, теплотою зігріває, а я? Ніхто мене не любить. - Неправда.- озвалося Сонечко., - я тебе люблю, кохаю, добротою-ніжністю плекаю. Виходь на небо. Почув ці слова Місяць, виліз зі своєї схованки і аж засяяв, засвітився від щастя. Так переповнився Місяць щастям, став великим, круглим, випуклим, як старий барабан. Від доброти своєї, від чемності,від розуму, якого він набирався віками, і зараз світить Місяць на темному небі найяскравіше, найдобріше, найтепліше і голубить донечок – Зірочок. - Про що ця казка? Вчитель. Сонечка є і серед людей – це хороші люди, які зігрівають своїми гарячими серцями усіх навкруги – добрі,чесні, чемні,люблячі,уважні, щедрі, веселі. Ви ще малі, але сонце в кожному може жити дуже велике! Сьогодні ми з вами повчимося бути сонечками для оточення, дізнаємось, чи спроможні ми когось зігріти, застерегти від біди, допомогти. А щоб нам всім тепліше було – в гостях у нас Велике Сонце, яке спостерігає за нашою роботою. (на дошці) Вправа «Комплімент» Діти, ви любите отримувати компліменти? Давайте спробуємо зробити комплімент один одному. ( маєш гарний вигляд, ти сьогодні така гарна, гарна кофтинка, ти чудовий друг, з тобою приємно спілкуватися, гарна у тебе посмішка) - Саша, ти справжній товариш. - Що ви відчували коли говорили комплімент? А що – коли отримували комплімент? Вправа «Впіймай позитивну рису характеру» В кожного з нас є негативні та позитивні риси характеру. Які ви знаєте позитивні риси. А які негативні? Які кращі? Що слід робити з негативними рисами? (позбуватися, боротися, викорінювати) Спіймайте позитивну рису. Чесність, брутальність, гордість, скромність, брехливість, скупість, благородство, підлість, п’янство, стриманість, терпеливість, толерантність, гнів, лінь, трудолюбивість, оптимізм, дратівливість, незграбність, любов, ввічливість, вихованість, безвідповідальність, жорстокість, щирість. Вчитель. Є красива легенда: коли народжується дитина, Бог запалює на небі нову зірку і посилає до дитинки ангела-охоронця. Уві сні ангел цілує дитя тричі: в чоло – аби воно зростало розумним, в личко – щоб було красивим, та в груди – аби здоров’я, любов та доброта вселилися в його тіло, серце і душу. Але це легенда. Немає на світі двох однакових людей. Кожна людина – індивідуальність. Зараз ми в цьому переконаємося. Вправа «Намисто унікальності» Тепер ви бачите, що кожен із вас унікальний, тому що двох однакових намист немає. Але є те, що об’єднує багатьох, про це свідчать однакові емблеми. Гра «Море хвилюється…» (весела, зла, сердита, смілива, ледача, хитра, щаслива) Вчитель. Щоб людині добре жилося, працювалося, щоб вона мала гарне самопочуття, її середовище має бути сприятливим, комфортним. У державі повинен панувати мир і процвітання. У колективі – доброзичливі взаємини. У сімї – добробут і любов. Якщо ви хочете, щоб оточуючі люди поважали вас, прислухалися до вашої думки, навчіться поважати їх, любити, допомагати. Для цього потрібно розвивати свої позитивні риси і боротися з негативними. Вправа «Будинок позитиву» Вибрати цеглинки з позитивними рисами характеру і побудувати на дошці будинок. Негативні риси порвати і викинути в корзину для сміття Тільки що ми з вами позбулися негативних рис. На душі стало спокійно, радісно, сонячно, гарний настрій викликає посмішку на обличчі. Це значить, що в класі зібралися люблячі, добрі, мудрі люди, які вміють дарувати один одному радість спілкування. Кожна людина – це маленький Всесвіт. Вона унікальна, неповторна. Планету Особистість з країною Я оточують безліч інших планет: Мама,Тато, Бабуся, Дідусь, Брат, Сестра… це сузір’я Сім’я. Кожен із нас є промінчиком Великого Сонця. Вправа «Я промінчик Сонця» На промінчику написати найкращу рису характеру і зі словами «Я є промінчиком Сонця, тому що…(я весела)» приклеїти його до Сонця. - Світить завжди! Світить усюди! Цього ж бо потребують люди. - Світити ясно до кінця Любов’ю наповняти вщент серця. - Світить завжди. До днів останніх денця. Це гасло у житті моїм і сонця. - І мрію я про щастя і успіх… Я буду ясним сонечком для всіх. Звучить пісня про Сонечко. Діти дарують гостям різнокольорові кульки.
Події
Календар
«  Червень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Опитування
Ви готуєтесь до відзначення 200-річчя від Дня народження Т.Г.Шевченка?
Всього відповідей: 7
Архів записів
Наша адреса - Черкаська область, Звенигородський район, с.Неморож, 20220, тел. (04740)99-4-40 NEMOROG@i.ua
Copyright MyCorp © 2025