Виховна робота в школі протягом 2012-2013 навчального року
Загальношкільний план виховної роботи /vikhovna_robota_v_shkoli.doc
Виховна система школи "Чуття єдиної родини"
24 травня відбулося свято Останнього дзвінка. На святі були присутні гості - заступник голови райради Рябоконь М.М., сільський голова Стрілець О.Є. та представник Звенигородського лісгоспу Білоус В.С. /ostannij_dzvinok_2013.docx
До Дня науки проведено "Зоряну годину" для учнів 6 класу та конкурс для учнів 6-9 класів "Інтелектуальний тир". Найрозумніший учень 2013 року - Мартиненко Іван, учень 9 класу./den_nauki.docx
9 травня відбувся урочистий мітинг до Дня Перемоги. /den_peremogi.docx
З 22 по 26 квітня 2013 року в школі пройшов тиждень охорони праці. За активну участь в проведенні, колектив школи нагороджений Грамотою відділу освіти. /tizhden_okhoroni_praci.docx
Буклет "Бережись вогню!" /buklet_berezhis_vognju.docx
Учні школи - Шкапенко Каріна, Мельниченко Вікторія, Бурсак Неллі, Жваненко Оксана, Фещенко Ольга, Шкляр Ірина - взяли участь в районному конкурсі-огляді художньої самодіяльності "Грайлива веселка"
Закінчився шкільний проект "Сила води". Матеріали оформлено та подано на виставку "Освіта Звенигородщини"
Загальношкільні батьківські збори
Під час проведення загальношкільних батьківських зборів педагог-організатор Босенко Л.В. та соціальний педагог Пікула Т.В. виступили з лекцією "Погані звички батьків та дійтей". Свій виступ вони супроводжували показом презентації та відеороликів, а на завершення виступила дитяча агітригада "Ми за здоровий спосіб життя"
Лекція "Погані звички батьків та дітей"
Виступ агітбригади
До Дня прав людини старшокласники переглянули презентацію "Світова книга прав дитини"
Тиждень здоров"я в школі
Шкільний проект «Здорова дитина – здорова країна»
Тип проекту: творчо-інформаційний, практично-зорієнтований
Форма проекту: колективно – творча справа
Учасники проекту: учасники навчально- виховного процесу
Термін виконання: вересень 2012 – січень 2014
Керівник проекту: заступник директора з навчально – виховної роботи Голик А.О.
Актуальність проекту: Актуальність теми здорового способу життя серед молодших школярів підтверджує статистичний показник здоров’я: - фізично здоровими народжуються не більше 14% дітей; - 25-35% дітей тих, що прийшли в перший клас мають фізичні недоліки або хронічні захворювання; - підвищення кількості травмонебезпечних ситуацій під час освітнього процесу і у вільний час. Тому дитячий травматизм вимагає найпильнішої уваги і впровадження профілактичних заходів; - питання профілактики захворювань і формування здорового способу життя займаються дуже мало батьків. Головними проблемами для здоров’я дітей є: ранній вік (6 років), коли дитина йде до школи, фактично із дитячого садочку чи в дитячому садочку, а також довгий (11 років) термін навчання дитини в школі. Сьогодні ми маємо парадоксальну ситуацію, коли дитина в перший клас приходить здоровою, а закінчує школу (навчальний заклад) фактично хворою (має один або й кілька медичних діагнозів). Звичайно, ненормальна ситуація в країні, коли дитина ціною свого власного здоров’я набуває знання. Наші діти на сьогодні – ослаблені та хворобливі, як, урешті, і належить бути дитині, котра погано та нераціонально харчується, живе в забрудненому середовищі, не займається справжньою фізкультурою та постійно зазнає нервових перевантажень. Державною мовою «Діти України» підкреслюється, що здоров’я підліткового покоління – це інтегрований покажчик суспільного розвитку. Тому формування здорового способу життя є обов’язковим завданням і умовою розвитку творчих здібностей учня та формування його як творчої особистості. Школа – це місце, де дитина проводить значну частину часу. Тому саме школа має великі можливості у здійсненні ряду заходів із питань збереження здоров’я. Мета проекту: Збереження здоров’я дітей через здоровий спосіб життя. Переконати учнів у необхідності змалку дбати про своє здоров’я, формувати в них моральну свідомість, відповідальне ставлення до свого здоров’я, бажання загартовуватись, навички зміцнення свого тіла; виховувати прагнення вирости фізично, психічно, соціально, духовно багатими людьми; розвивати пізнавальний інтерес, уміння працювати колективно. Розширити світогляд учнів з питань охорони здоров’я, заохочувати дітей до здорового способу життя, підвищувати санітарно-гігієнічний рівень учнів, виховувати дбайливе ставлення до свого організму та навколишнього середовища.
Завдання проекту: - створити сприятливі умови для освоєння школярами способів збереження свого здоров’я; - формувати уявлення і закріплювати навички здорового, безпечного способу життя через проведення різних форм виховної роботи; - організувати активне спортивне дозвілля через змагання, конкурси, ігри,прогулянки, екскурсії; - залучати школярів до проведення просвітницької роботи по збереженню здоров’я та ведення здорового способу життя; - створення здорової психологічної атмосфери для навчально-виховного процесу.
Рекомендовані теми виховних годин 1-4 класи 1. «Подорож до країни Здоров’я» (бесіда). 2. «Як я дбаю про своє здоров’я» (конкурс малюнків). 3. «Як уникнути знайомства з тіткою Хворобою» (складання розповіді за малюнками). 4. «Чи потрібен мені режим дня?» (бесіда). 5. «Чи вмію я відпочивати?» (бесіда). 6. «Знайомство з маленькими друзями дівчинки Фізкультури» (година здоров’я) 7. «Як потоваришувати з королевою Гігієною» (бесіда). 8. «Я – охайна людина» (конкурс на кращий зовнішній вигляд). 9. «Чи вмію я поводитися в їдальні?» (обговорення ситуації). 10. «Я дотримуюсь правил здорового способу життя» (бесіда). 11. «Подорож до Спортландії» (спортивна естафета). 12. «Я хвороби не боюся» (конкурс малюнків). 13. «Життя і здоров’я – цінність!» (міні-вистава). 14. «Коло моїх друзів» (година спілкування). 15. «Якщо я захворів» (рольова гра). 16. «Як стати чуйною та ввічливою людиною» (обговорення ситуації). 17. «Чому моя особиста безпека така важлива» (виконання тестових завдань). 18. «Зустріч з Грайликом» (година здоров’я). 19. «Я – пішохід» (рольова гра). 20. «Я – пасажир» (рольова гра). 21. «Як зберегти Зелену Красуню» (конкурс малюнків). 22. «Здоров’я – мій скарб!» (конкурс прислів’їв, приказок,загадок). 23. «Я поважаю старших» (година спілкування). 24. «Я із радістю дружу – гарний настрій бережу!» ( театралізоване заняття). 25. «Як дитина бігає та грається, так їй здоров’я посміхається (година здоров’я).
5-7 класи 1. «Як стати Нехворійком» (обговорення ситуації). 2. «Знайомство з моїм організмом» (дидактична гра). 3. «Я вмію правильно вчитися і відпочивати» (конкурс малюнків). 4. «Подорож до країни Гігієни» (колективне складання казки). 5. «Фізкульт-ура! Грати прийшла пора!» (година здоров’я). 6. «Я – особистість» (бесіда). 7. «Я – добрий друг» (розв’язання тестових завдань). 8. «Я і моя безпека» (моделювання ситуацій). 9. «Сам собі лікар» ( рольова гра). 10. « Моє ставлення до людей, котрі мають вади здоров’я» (година спілкування). 11. «Хто найспритніший? Хто найвправніший?» (спортивна естафета). 12. «Я – вихована людина» ( бесіда). 13. «Моя безпека в шкільному приміщенні» (екскурсія). 14. «Що таке корисні звички?» (конкурс малюнків). 15. «З фізкультурою ми друзі!» (спортивне свято). 16. «Як Петрик здоров’я здобував» (складання казки за початком, запропонованим вихователем). 17. «Чи правильно я поводжуся в їдальні?» (рольова гра). 18. «Моя безпека на шкільному подвір’ї» (екскурсія). 19. «Наука спілкування» (година спілкування). 20. «Розважаємось, граємось – здоров’я набираємось!» (година здоров’я). 21. «Пригоди хлопчика Здоров’ятка» ( міні-вистава). 22. «Мій безпечний літній відпочинок» (бесіда).
8-9 класи 1. «Я – сильний, я – витривалий!» (спортивне свято). 2. «Я дотримуюсь правил здорового способу життя» (година спілкування). 3. «Мій активний відпочинок» (конкурс малюнків). 4. «Правила спілкування зі старшокласниками» (рольова гра). 5. «Як ми подолали лінощі» (театралізоване заняття). 6. «Я вмію запобігати інфекційним захворюванням» (бесіда). 7. «Природа – джерело мого здоров’я» (екскурсія). 8. «Чи завжди ти піклуєшся про своє здоров’я» (обговорення ситуацій). 9. «Мандруємо країною Гігієною» (дидактична гра). 10. «Ні – шкідливим звичкам! (диспут). 11. «Зимові розваги» (година спілкування). 12. «Поради лікаря Пігулкіна» (рольова гра). 13. «Якщо виникла пожежа» (розв’язання тестових завдань). 14. «До лісу підеш – здоров’я знайдеш» (пізнавальна екскурсія). 15. «Безпека – мій друг!» (година спілкування). 16. «Розваги на галявині» (година здоров’я). 17. «Подорож до країни Ввічливості та Доброти» (театралізоване заняття). 18. «Якщо ти зустрів незнайому людину» (обговорення ситуації). 19. «Тренуємо увагу та пам'ять» (дидактична гра). 20. «Таємниці здоров’я» (складання казки за малюнками дітей). 21. «Хай тебе не називають неохайним!» (година спілкування). 22. «Свої речі перу сам» (обговорення ситуації). 23. «Козацькі забави» (спортивне свято). 24. «Вчимося жити в злагоді» (моделювання ситуацій). 25 «Здоровим будь!» (бесіда). 26 «Відпочиваємо активно» (година здоров’я). 27 «Вчимося керувати своїми емоціями» (година спілкування). 28 «Чи вмію я поводитись під час шкільних свят» (бесіда). 29 «Виховуємо волю» (заняття-тренінг). 30 «Кошик бабусі Медунки» (дидактична гра). 31 «Я – вихована людина» (година спілкування). 32 «Якщо не керувати своїми вчинками» (обговорення ситуації). 33 «Викликаємо рятувальні служби» (заняття-тренінг). 34 «Нові пригоди Котигорошка» (спортивно-розважальна програма). 35 «Я – пішохід» (екскурсія). 36 «Я – пасажир» (екскурсія). 37 «Я вмію спілкуватися» (моделювання ситуацій). 38 «Чи потрібно самовдосконалюватись та самовиховуватись?» (диспут). 39 «Раз, два, три – грали ми!» (спортивне свято з використанням народних ігор). 40 «Чистота – запорука здоров’я» (колективний проект). 41 «Я – неповторний» (година спілкування). 42 «Мої гарні звички» (конкурс малюнків). 43 «Нумо, грати, весну зустрічати!» (народні ігри та розваги). 44 «Як слід поводитись зі старшими учнями» (обговорення ситуації). 45 «Моя безпека під час літнього відпочинку» (бесіда).
18 жовтня 2012 року у відділі освіти відбувся обласний семінар методистів з виховної роботи. Босенко Л.В. виступила з доповіддю "Особливості патріотичного виховання учнівНеморозької школи" /osoblivosti_patriotichnogo_vikhovannja_uchniv_nemo.doc
Жовтень 2012 року - Босенко Л.В. зайняла І місце в районному конкурсі "Класний керівник року"
АНКЕТА учасника районного конкурсу «Класний керівник року» 1Район (місто0м.Звенигородка
2Прізвище, імя, по батькові учасникаБосенко Людмила Василівна
3Дата і місце народження25.08.1974, м.Олександрія, Кіровоградської області
4Домашня адресам.Звенигородка, вул..Кримського, 32а, 2
5Мобільний телефон0972905636
6Електронна адресаNEMOROG@i.ua
7Паспортні даніНС 703533 Звенигородським РВУМВС 19.12.99
8Які навчальні заклади закінчили, рік, спеціальність за дипломом Корсунь-Шевченківське педучилище, 1993, вчитель обслуговуючої праці, вихователь групи продовженого дня
9Місце роботи Неморозька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Звенигородської районної ради Черкаської області 99-4-40
10Стаж роботи19
11Стаж педагогічної роботи 19
12Кваліфікаційна категорія -
13Звання Старший вчитель
14Державні нагороди, відзнаки2012 – лауреат премії ім.О.А.Захаренка
15Клас, у якому класним керівником 6 клас
16Мова викладання у навчальному закладі Українська
17Проблема, над якою працюєте Всебічний розвиток особистості дитини
18Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються Метод проектів, інформаційні технології
19Ваше педагогічне кредо "Люби дитину! Вір у дитину! Поважай дитину! Розумій дитину!»
2Прізвище, імя, по батькові учасникаБосенко Людмила Василівна
3Дата і місце народження25.08.1974, м.Олександрія, Кіровоградської області
4Домашня адресам.Звенигородка, вул..Кримського, 32а, 2
5Мобільний телефон0972905636
6Електронна адресаNEMOROG@i.ua
7Паспортні даніНС 703533 Звенигородським РВУМВС 19.12.99
8Які навчальні заклади закінчили, рік, спеціальність за дипломом Корсунь-Шевченківське педучилище, 1993, вчитель обслуговуючої праці, вихователь групи продовженого дня
9Місце роботи Неморозька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Звенигородської районної ради Черкаської області 99-4-40
10Стаж роботи19
11Стаж педагогічної роботи 19
12Кваліфікаційна категорія -
13Звання Старший вчитель
14Державні нагороди, відзнаки2012 – лауреат премії ім.О.А.Захаренка
15Клас, у якому класним керівником 6 клас
16Мова викладання у навчальному закладі Українська
17Проблема, над якою працюєте Всебічний розвиток особистості дитини
18Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються Метод проектів, інформаційні технології
19Ваше педагогічне кредо "Люби дитину! Вір у дитину! Поважай дитину! Розумій дитину!»